søndag 22. desember 2013

Ikkje gull alt so glimer

Då me va i London i november
var me ein tur på Liberty og handla litt jolapynt
då kom eg over dette glitrande jolapapiret her
eg elska da
og måtte ha da med meg heim


det var for stort for kofferten så enden på visa var at eg måtte kappe av 15 cm
av lengda på rullen med ei lita neglesaks (da tok si tid :D)


Papiret er fullsett med glitter og ingen teip heng
no gjer da ingenting sidan det er so vakkert tenkje no eg
so synd ingen andre eg har vist det til ikkje tykkjer det same
aller minst tutto som får seg ei gåve
pakka inn i det
av og til veit ikkje ungane sitt eige
beste...
;D




3 kommentarer:

  1. Vi gjør mye for skjønnheten, også innpakking er viktig. He he.
    Og ungene er nok mest opptatt av det som er inni pakka.
    Men sånn er det med oss som liker pene ting.
    Da betyr ett pent innpakkningspapir også noe.
    Fint å gi bort noe som ser pent ut.
    Kos deg med pakkingen du. Vi er flere i samme båt...
    Ønsker deg en trivelig jul.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  2. De kærligste julehilsener med ønsket om en glædelig jul til dig og dine. ❤

    Kram
    Birgitte

    SvarSlett
  3. IT'S SO WONDERFOUL.MERRY CHRISTMAS

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.