søndag 3. august 2014

Bikinimuffinsa


Plutseleg forstod eg at det hadde vorte for mykje is og brus i sommar
og når kroppen på førehand heller ikkje var bygd for bikini
var det på tide å ta skeia i ei anna hand

 

so etter å ha lese blad etter blad
so bugna over med dietta og menya 
og smekre dame i fantastiske suksesshistoria
tenkte eg at det må no eg og klare
bake meiner eg
bake må eg no klare
speltmuffinsa med fårepylsa
(skulle vere chorizo, men da har dei sjølvsagt ikkje på Coopen)
og faktisk var dei ganske gode
og difor sikkert ikkje så veldig sunne
når alt kjem te alt
da è i allefall mi erfaring
:D


3 kommentarer:

  1. He he, har nok blitt mer "muffinsmage" enn sunne muffins på meg i sommerferien.
    Merker det på bukselinninga gitt!
    Så i morgen når hverdagen starter igjen må det skjerpes her.
    Rart at alt som er godt er usunt...
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. wunderschöne bilder!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Du er berre god altså ;-)
    Vakre bilete av godsakene også!

    klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.