tirsdag 23. desember 2014

Da gjer 'kje seg sjølv


 

Da begynna å jula seg her og
men i motsetning til bardommens jul
so gjer da 'kje seg sjølv


 

ein dag att og tempoet er sett ned
ikkje for at da e lite att å gjera
men fø at da skal kjennast som jul for alle
at ungane har ei blid mor i stadenfor eit monster
so gaula og hytta
inni sitt sjette eller sjuande slag


berre fø å fjerna litt komlevåg
som ingen ser uansett
so sånn e da
her feira me jul
med hybelkanina og alt
framleis
i livet..
God vetlajulafta te deg!

6 kommentarer:

  1. Herlig stemning hos deg! God jul <3

    Klem

    SvarSlett
  2. merry christmas !!! their pictures are very beautiful !!! love all of angie from Germany

    SvarSlett
  3. Jeg tror nok vi (kvinnfolk) litt etterhvert må senke kravene til julen, og heller bruke denne tiden på kos og tid til venner og å sette seg ned å nyte litt.. Vi har jo flyttet inn i nytt hus nettopp, så dette blir vår aller første jul helt uten hjemmelaget noesomhelst.. Jul skal det bli, og godt blir det med fri uansett.. Riktig god jul til deg og dine - og til hybelkaninene..

    SvarSlett
  4. Første gangen jeg kommenterer bloggen din, tror jeg... Den er nok litt nyoppdaget for min del... Og gled umiddelbart inn blant favorittene... Fine bilder, og enda finere tekst... Kloke ord du skriver, - jeg kjenner også veldig på viktigheten av ikke å bli en monstermamma, men beholde fokuset på det som er viktig for barna...

    God lillejulaften til deg også!

    Mvh HildeSu

    SvarSlett
  5. Vil gjerne få ønske deg en riktig god jul! Kos deg sammen med dine! :) Juleklem fra Lene i Halden

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.