fredag 14. august 2015

Norsk vegkant


på grunn av ein hobby mannen i huset driv med
vert det litt farting land og strand
her i Noreg 

 

og det som slår meg er kor vakre norske vegkantar er
før kantklippemannen i supertraktoren sin kjem vel og merke..

 

eg skulle teke bilder av alle dei fine blomane eg har sett i sommar
men de får no berre sjå dykk rundt medan de går tur
uendeleg mengder og sortar
fargar og fasongar
norsk vegkant er ein favoritt
kan konkurrere med sjølv den mest
forseggjorte hage
spør du meg..
..og her er det er ganske naturleg å trekkje ein parallel
til norsk utkant
som også skjelv litt i buksene
av kantklippemaskina
te dagens regjering...

4 kommentarer:

  1. Det gjelder å se det, vet du.. Vakkert er det også når Gjeitramsen står i veikanten og i bakgrunnen sees det norske fjell og fjorder.. God helg.

    SvarSlett
  2. I år synes jeg faktisk at veikantene har vært ekstra fine. Jeg har hørt at det har vært et fokusområde for veivesenet. De skal bidra til at humler, bier og insekter får mer å leve av. Jeg takker og bukker på vegne av innsektene og syntes det var en god idé.

    SvarSlett
  3. Flott å legge merke til de litt unnselige små, som bare står der og gjør seg lekre :)

    SvarSlett
  4. Du har så rett. Det er mange flotte veikanter rundt omkring i år. Kan se ut som de allerede har klart å få frem de naturlige blomstene igjen. Tiriltunge og rødkløver i massevis, heldig vis :-)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.