lørdag 12. januar 2013

Da è vinter..


..og noko muffens.....

8 kommentarer:

  1. Fantastisk NYDELIG ღ - som alltid :)
    Jeg er bare helt stum over alle dine
    flotte bilder og er bare helt
    forelsket i din blogg ღ Muffinsene så
    herlig fristende ut og veldig vinter :)
    ... og den årskavalkaden din er jeg
    stadig innom å ser på... flotte bilder
    Ønsker deg en fin, fin helg og kveld :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Åhh så vakre! ♥ veldig, veldig enig med Mette over her! :) bloggen din er sukkertøy for auga :)

    SvarSlett
  3. Ååååå, snakk om å treffe vinteren midt i hjertet, FLOTT.

    Klem Tove Kristin

    SvarSlett
  4. WoW!! Nyyydelig!! ;)
    Takk for koselig kommentar hos meg ;)
    Ønsker deg en skjønn helg!
    Klem Anki

    SvarSlett
  5. Herligt,aldeles nydelig!
    Forsatt fin helg til deg!
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Dette kan du, å finne ord som passer til bildene dine - eller omvendt. Nydelig!

    SvarSlett
  7. Å, nam. Superlekkert, som alltid. Tusen takk for fototips, forresten. Jeg har jo stativ, men plundrer alltid slik med å bruke det. Men nå er jeg inspirert til å gjøre et nytt forsøk, jeg vil også ha sånt fint lys i bildene som du har ;)
    Klem og fin søndag til deg

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.