fredag 11. januar 2013

Med håve onna armen



..og armen i bind. Slik går no dagane, og eg trur at den kognitive kapasiteten som da stod  om i operasjonsbrevet, om at den kan bruke litt tid på å komme tebakars etter ein narkose, kanskje e litt fråverande. I allefall om du è litt gammal, og da e eg jo, i allefall eldre enn dei so è yngre. 



So eg ruslar no gjerne ut på kjøkkenet for å koke meg eit egg. Eg heng på vatn og går rundt meg sjølv eit par runda før eg oppdaga vatnet som kokar...Ahhh..kaffivatnet er klart tenkje eg, og lagar meg ein kopp....
og går...

God helg!

9 kommentarer:

  1. Å SÅ HERLIGE BILDER
    NYT KAFFIKOPPEN DIN
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. søt du..ja du e eldre enn dei so e yngre...logikken din e da i hvertfall ingenting i veien med...god helg..lag deg et smileegg..!

    SvarSlett
  3. He he :) Da hadde du vel mer lyst på kaffe enn egg da ;)
    Du har ingen problemer med å få meg til å flire i alle fall ;)
    God helg til deg også :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Håper alt er vel! Du er no artig :) Rktig god helg til deg og dine! klem

    SvarSlett
  5. Hi hi- slik er det med meg og til tider- og eg har inga narkose å skulde på... Huskar ei historie bestefar fortalde ein gang: Han kjem inn på kjøkkenet og mormor ber han gå ned i kjellaren etter poteter, når han kjem ned har han gløymd kva han skulle og går opp igjen. Han går innom kjøkkenet til mormor og seier: "eg gjekk ned i kjellaren for å hente noko, men når eg kom ned hadde eg gløymt kva det var, veit du kva eg skulle?" Nei! Det får du no jammen holde greie på sjølv- fekk han til svar! :-)
    God helg!
    Klem frå Monica!

    SvarSlett
  6. Trøst deg med at det er veldig sjarmerende å være distre. Og nok en gang, nydelige bilder. Og jeg har tenkt til å fortsette å mase om hvordan du får til det vakre lyset i bildene dine. Ekstern blits? Og hva slags objektiver bruker du? Jeg har nemlig tenkt til å investere i litt nytt fotoutstyr når bok-millionene mine begynner å rulle inn ;)
    Klem og god helg

    SvarSlett
  7. Så nydelig du skriver,så muntert og lett. Nydelige bilder!håper du kommer deg helt snart-og nyt helgen så lenge. god klem

    SvarSlett
  8. He-he, velkommen i klubben;) Etter langvarig sjukdom leste jeg at den kognitive evnen kunne være nedsatt ei stund, nå lurer jeg på hvor lenge den stunda skal vare?

    Du skriver fantastisk og bildene er likeså:)

    SvarSlett
  9. Om litt e kaffien klar, so me seier! Håper da går seg te med deg. Takk for hilsen hos meg! Eg drister meg te et spørsmål; kossen klarar du å holde så mykje hvitt i heimen flekkfritt?? Eg blir no stum av beundring for slikt må eg seie:)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.