søndag 7. desember 2014

Pynte med planter


Eg har faktisk tenkt at vinnarbildet var posta for lenge sidan
utan å nevne navn kan eg no sei at det innheld sviblar, mose, ein gamal matboks og litt julegløgg..
men ein treng jo ikkje delta for å vinne
så eg kastar meg med i siste liten


og huset mitt er fullt av planter
som ellers i året
for meg vert det ikkje julestemning
utan blomer



det vert faktisk ingen stemning
utan blomer



og nokre gonger må borna sin julepynt også få vere med


og sidan det er andre sundag i advent
får ein vel ta med det også


..fortsett fin sundag!


7 kommentarer:

  1. Åh hjelpe meg for noen nydelige bilder!

    SvarSlett
  2. Grønne planter blir aldri feil - selv elsker jeg svibler til jul:)
    Nyyyydelige bilder :)

    Ønsker deg en flott ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Fantastisk nydelig - jeg blir aldri mett av å se dine vakre
    bilder ♥ ♥ ♥ sååååå fint her hos deg... Ønsker deg en
    fortsatt fin adventstid og uke. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Hei.

    Den nynorske nettavisa Framtida.no, Noregs Mållag og Norsk Målungdom kårar Verdas beste nynorske blogg.
    Denne veka har juryen nominert deg. Gratulerer!
    Her kan du lese meir om kåringa: http://framtida.no/articles/karar-verdas-beste-nynorske-blogg#.VIW_xzGG98E
    I samband med nominasjonen hadde det vore kjekt å intervjua deg.
    Har du lyst å senda ein epost med kontaktinfo til Andrea@framtida.no?

    Vonar å høyra frå deg.

    Beste helsing Andrea Nøttveit

    SvarSlett
  5. Hej Anita,
    I like your style very much. En härlig jultider!
    Best wishes,
    Mella

    SvarSlett
  6. AMAZING! som alltid:)
    Masse lykke til ♡

    SvarSlett
  7. Oh I love these pictures.
    You`ll jumped on my beloved Blogs.
    Great style and positive feeling
    Love it.
    Lovely hugs
    Molly

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.